Ny vecka, nya möjligheter

2010-12-06 - 13:43:12
Helgen är slut och ny vecka har tagit vid. Det blev ju som sagt en tur hem i helgen. Johan hade med sig skotern, så på lördagen var vi (Johan, Emil och jag) och körde lite. Nu har jag träningsvärk i armarna... Igår hände inte så mycket, tog det bara lugnt.

Idag är det matte som gäller. Jag ska tillägga att jag inte är det minsta sugen på att börja en ny vecka. Framgår det att jag är skolless? Några år efter alla andra haha.
Jag har ganska säkert bestämt mig för att inte plugga vidare direkt till hösten, utan ska vänta ett år i stället. Om jag är less nu, vad skulle jag inte då vara till hösten liksom?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Låter klokt, man ska plugga när man är motiverad!

2010-12-06 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0