Onsdag och Torsdag

2010-12-16 - 07:22:01
Gårdagen var nog den roligaste dagen på mycket länge tror jag.
Vid tolv åt jag en trevlig lunch med Linda, massa prat och sånt och vidare gick vi runt och kollade lite på stan. Även Helen kom ner på stan innan slutet. Alltså en supertrevlig lunch! Och nu önskar jag Linda lycka till innför idag!

Men dagen var inte slut där. På kvällen, vid åtta, så kom Johans gammla kompis Terese in (hon är inte gammal, bara en kompis sen länge haha). Och vad gjorde vi då... Satt framför datorn och chattade med konstiga personer och skrattade hur mycket som helst, tills klockan var ett! Jag har träningsvärk i smilemusklerna nu...

Idag är jag ledig, mycket skönt! Var det igår också, men det är aldrig fel med två dagar på raken. Jag förstår dock inte varför jag är vaken nu, jag borde sova minst två timmar till med tanke på att det blev ganska sent i gårkväll.
Men ikväll ska vi spela laserdome (!). Har gjort det en gång i mitt liv och det var i Italien. Vet inte om det är likt här, men där var det då awesome. Det ska bli kul att göra lite annat än att bara sitta här och dega.

Det känns som att jag har hur mycket som helst att berätta, men nu får det räcka än så länge. Om det integår att förstå så mycket av det som står ovan så tänk på att klockan är tidigt på morgonen och jag inte har sovit så många timmar. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0