Umeå och läkarbrist

2010-07-25 - 23:20:30
Upp halv sex i morrn och sen vidare till jobbet. Alltid lika spännande, eller hur var det nu..?
Kanske blir att göra ett besök i stora staden sen på eftermiddagen? Jag vet inte än, men jag vill ju så gärna träffa Johan som varit en vecka uppe i norr, sen borde jag försöka hitta nått till min kära bror (förslag?). Jag får hoppas på att det inte regnar så jag kan cykla till bussen, eller att nån kan köra mig till bussen. Det är det som bestämmer om jag far i morrn eller inte...

Läste på VK.se att det är läkarbrist på mindre orter. Kom dom nyss på det eller? Här har det väl alltid varit det... Bor man i Bjurholm så är det nästan klokare att åka in till akuten i Umeå än att fara på vårdcentralen här. Dom kan ingenting här typ. Och läkare? Dom är sällsynta här...

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-26 @ 10:43:08
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: FAAKIE

´:))

2010-07-26 @ 16:38:38
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0