Eftermiddagens upplevelser

2010-07-13 - 17:43:05
Sådär, hemma igen då. Vi åkte fyrhjuling upp till torpet. Pappa hade vagnen med så vi kunde åka. Det är verkligen inte ofta som man är där uppe och hälsar på. Det visade sig att dom hade tagit bort deras fina hund Peja... Jag, som inte är nån hundfantast, tyckte hon var så fin, kanske inte den lugnaste men ändå.
På den första bilden är alla (utom jag) samlade framför huset och på den nedersta bilden står farmor och Mikael.

Snart ska vi äta middag, antar jag, och eftersom att det blev så bra väder nu så ska vi bada lite sen. Sandra kommer nog med!

BTW, det är så varmt på mitt rum att en chokladkaka smälte när den låg i skuggan på skrivbordet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0