Sömnlösheten fortsätter

2010-11-30 - 06:56:00
Alltså, vad är problemet? Natten till igår kunde jag knappt sova. Inte heller i natt. Låg vaken hela natten, läste lite i en bok, såg på tv, försökte sova, läste lite till. Jag har egentligen varit trött hela natten, men det var som att så fort jag blundade så blev jag pigg.
Jag sov exakt 22 minuter i natt! Och ändå är jag pigg nu, klockan sju. Kan nån förklara för mig vad som är felet?
Antingen så kommer jag att vara supertrött i kväll, eller så är det ingen skillnad...

Det är ganska tråkigt att sitta vaken en hel natt, det finns inte så mycket att göra. Ingenting att rekomendera i alla fall.

Idag hade jag tänkt göra några ärenden, vid tio ungefär. Har hemarbete idag så det passar ju fint. Sen kanske Sandra hör av sig och vill ses, nu när hon är i stan. Får se hur det blir, hon kanske inte ens vill träffa mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0