Tidig helg

2010-11-25 - 11:05:51
När jag gick hem från universitetet idag så kom jag på en jättehemsk sak. Jag har inget mer sportlov!! Buuhu...
Och hur kom jag att tänka på det nu då? Jo, tänk er själva snö, sol och -10 grader. Det är perfekt sportlovsväder..! Och för min del är det alltså slut med sånt. En ledsam tanke.

Nu känns det i alla fall skönt att det är helg. Ska åka hem på lördag och på söndag är det ju skyltsöndag! Skyltsöndagen inleder julen. Har man inte varit på skyltsöndagen så kan man ju lika gärna skippa julen helt. Kanske inte riktigt så allvarligt, men det är inte långt i från.
Skyltsöndagen är alltså det enda som är planerat att göra den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0