En önskevante?

2010-10-25 - 17:08:04
Har nyss kommit tillbaka från biblioteket där jag har suttit i några timmar och läst biologi. Nu har jag knappt 100 sidor kvar att läsa, sen borde jag kunna det här ganska bra.

Jag gick även en liten sväng på stan också och införskaffade en liten spegel. En så fint kallad sminkspegel... 59 kr på Lindex, det tyckte jag var väldigt bra. Men när man gå på stan så går det ju inte att undvika alla kläder och sånt. Jag hittade massvis med vantar som jag vill ha!! Men jag kan aldrig ha dom. Det är såna gånger som jag önskar att jag hade en "normal" hand. Nu måste jag be mamma göra vantar till mig i stället. Surt. Men tur att mamma är duktig på att sticka vantar till mig och även sy som köpta.
Den här säsogen ska jag använda samma vantar som i fjol, mina goa gröna lovikkavantar som är lagade 1000 gånger + mina svarta lovikkavantar som är nästan oanvända, men lite för stora haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att ha vantar nu när det är så kallt ute. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 21:13:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Fabiantirill

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-01-28 @ 11:30:18
URL: http://fabiantirill.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0