Vem sa att man måste vara normal?

2010-09-16 - 22:07:13
Kom nyss hem efter en liten biltur med mercan. Nu är det väl sova som gäller snart... Upp i morrn vid halv sju för att vid åtta bege sig mot tre timmar matte. Fredagseftermiddagarna är alltid fria, det är riktigt härligt.
Åker hem till lilla Agnäs vid ett i morrn. Det är ju val i helgen så jag måste vara hemma, måste och måste... Ni fattar.
Har egentligen ingen aning om vad jag ska rösta på men jag kommer nog på nått innan söndagen. Det är första gången som jag röstar så vad mer kan man begära haha? Det är nästan så att jag inte orkar bry mig ens...

Nu blir det lite tv-tittande. God Natt från mig!


Kommentarer
Postat av: fridolina

Jag har också lite svårt att bestämma mig. Vet dock att jag vill ha bort den nuvarande regeringen!

2010-09-16 @ 22:37:10
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0