Några fynd blev det idag

2010-12-28 - 20:57:20
Hemma från mellandagsrean och en heldag i stan. Det blev en del saker som fick följa med hem faktiskt. Några tröjor, linnen och ett par skor. Riktiga "krogenskor". Nästa år så måste jag och Linda göra ett schema. Vi hann inte riktigt med allt. Jag har aldrig gått igenom affärer i stan så grundligt som jag gjorde idag!
Innan det var dags för hemfärd så bjöds det på pizza. Jag tror dock att den var ganska salt för nu är jag supertörstig.

Nu är det OS-krönikan på svt1 och jag och pappa sitter bänkade framför tv:n. Sportintresserade? Ja, jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 15:55:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0