Narnia- the Voyage of the Dawn Treader

2010-12-26 - 08:51:53
Filmen var både bra och dålig, jag kan inte bestämma mig. Lite smått besviken blev jag, även fast jag har läst böckerna. Men den var nog bra i alla fall.
Gu´ vad jag velar, men det går ju inte att bestämma sig om filmen!

Nu är jag på väg till Skellefteå, till Kenneth och Sonja. Nu ska hela familjen Andersson samlas. Jag är lite småtrött, sitter i bilen och gäspar. Kom hem från stan vid halv ett i natt och sen var det dags att kliva upp igen vid sju...
Men tur jag kan se film, då blir det kanske inte lika många gäspningar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 08:09:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0