Snorigt överallt

2010-12-29 - 12:21:40
Johan är här nu. Han kom hit strax efter två i natt, efter att ha varit och jobbat. Nu ligger han och sover, medans jag funderar på att se nått på tv. Om det ens finns nått att se, troligtvis inte...

Jag börjar nog bli sjuk. Hade sån huvudvärk inatt så jag kunde inte sova plus att jag var fruktansvärt snorig och tät i näsan. Pappa är också lite förkyld, så det är väl han som har smittat mig. Men så länge jag inte är sjuk på fredag så är jag nöjd.

Ska kolla om Johan tycker att han har sovit klat nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså hallå!

Är alla sjuk eller va är de här!?

2010-12-29 @ 15:08:47
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0