Frozen...

2011-01-02 - 20:12:27
Värme! Har varit ute hela dagen ungefär. Åkt skoter i några timmar och blev riktigt kall. Sen har det blivit lite bilåkning på isbanan också. Och till isbanan ingår att man måste skotta loss bilen om man kör fast, vilket hände. Bilen rätt upp i snövallen, hela bilen. Fram med spaden och börja skotta. Och nej, inte jag som körde.

Nu är jag i alla fall inne i värmen, hur skönt som helst. Om mindre än en timme så börjar Morden i Midsomer på svt1. Det får man bara inte missa! Fast jag får se om jag kan hålla mig vaken... Är sjukt trött, somnade i bilen påväg tillbaka till stan. Jag som aldrig sover i en bil!?

Hur skönt hade det inte varit med ett varmt bad nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0