Sista dagen

2010-12-31 - 12:38:50
Nu är det Nyårsafton igen och för en gångs skull så är det inte sivnkallt. Det brukar ju annars vara närmare -30 på nyår, men nån gång ska det väl vara lagom!

Det var tänk att vi skulle fara in till stan idag och lämna några saker, men pappa känner sig inte riktigt pigg så det blev inte av nån stadsresa. Får ta den på söndag i stället.
Hoppas bara att pappa inte blir sjukare framåt kvällen... Min förkylning bara försvann däremot. Det har varit likadant hela hösten, först känner man sig lite sjuk, sen mår man bra, sen sjuk. Men jag har aldrig haft feber i höst. En långvarig flunsa...

Hela morgonen har tillbringats framför tv:n. Det var Räddningspatrullen och Knatte, Fnatte, Tjatte på äventyr. Två av mina favoritprogram när jag var liten! Nu också i och för sig. Och ja, jag tycker fortfarande om att se på barnprogram, från när jag var liten då för dagens program är helkassa. Dom flesta i alla fall...

Jag har skrivit ett inlägg tidigare om massa barnprogram som jag tyckte var bra, som jag nu saknar. Jag tror jag ska skriva en lista till alla tv-kanaler på alla barnprogram som jag tycker att dom ska visa. Typ Planeten Pi, Bumbibjörnarna, riktiga Nalle Puh, riktiga Kalle Anka, Räddningspatrullen, Björnes magasin, osv...


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2010-12-31 @ 13:28:46
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: sandra

Fin blogg :) Besök min blogg och kommentera gärna :)Hoppas du får en underbar kväll idag :)Gott nytt år :)

2010-12-31 @ 15:06:08
URL: http://sa
Postat av: Anonym

2010-12-31 @ 15:06:33
URL: http://sandraaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0