Alvedon tack

2010-08-08 - 21:28:39
Jag har fortfarande sjukt ont i nacken. Hoppas det går över till i morrn, jag orkar inte vara i Umeå och ha ont i nacken... Då protesterar jag. Fast i och för sig far jag ju till stan helt frivilligt, så jag får ju skylla mig själv.

Jag hatar personer som ljuger, ljuger om var dom är eller vad dom gör. Förr eller senare kommer sanningen fram. Ofta kommer jag själv på sanningen, det syns och hörs så himla väl när någon ljuger. Sen kan man ju tänka på om det personen sagt är rimligt? Lögnhalsar är inte så populära hos mig, jag kan inte lita på dom alls.

Jag påpekar inte om jag vet att du ljuger, du får fortsätta tro att du har lurat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0