God Eftermiddag

2010-08-16 - 14:04:10
Jaha, så har man vaknat till liv här i stan. Det var några timmar sen, men tänke bara informera om det i alla fall. Vet inte vad dagen har at bjuda på. Gå ner till kajen kanske och sitta där och filosofera. Nu blev jag taggad på att gå dit! Jag kanske kan få med mig Johan om jag har tur.

Såg en helmysko film igår kväll, The Devils Rejects. Rekomenderas INTE, bara om man har sjukt tråkigt och vill se en så kallad skräckfilm som är helt sjukt konstigt. Jag såg inte ens hela, somnade efter typ 45 minuter... Och den är nästan 2 timmar lång. Filmen var helt enkelt... konstig.

Det blir ingen resa idag, åker i morrn i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0