Många vuxenpoäng

2010-08-26 - 21:17:13
Nu har jag fått mig en såndär liten dosa till internetbanken så jag kan betala räkningar (huvva!). Då räknas man väl som vuxen? Eller? Måste fundera över det där lite... I alla fall så är det som vanligt min bankenanställda moster som hjälpt mig, tummen upp!

Jag har även ansökt om studiebidrag så det här blir kung. Hoppas bara på att jag hinner få min bok i morrn, annars går det illa. Inte jätteilla, men det är nog inte så bra att komma till skolan och inte ha boken med sig. Äh, jag är ju bra på att hitta på trovärdiga bortförklaringar haha!


Och i morrn måste jag packa ner lite kläder som jag ska ha i veckan. Hinner inte göra det i helgen för på lördag är vi bortbjudna till Annah och Markus och på söndag så åker jag till Umeå.
Jag som tyckte att den här veckan segade sig fram, nu är det ju snart helg?! Jag får inte ta det lika lugnt dom resterande dagarna av veckan som jag har gjort hittills... Jag och packa, ingen bra kombination. Antingen så tar det 10 minuter eller 10 timmar. Jag skulle tippa på att det tar lite längre tid i morrn (jag hittar alltid på nått att göra som drar ut på tiden...). Även om det bara är kläder, böcker och sånt...

Huh kom på att jag ska följa med till affären i morrn också och lämna in papper så jag får mitt ICA-kort. Fullt upp hela dagen, för jag kommer garanterat sova till tio..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0