Mycket spännande på gång!

2010-08-05 - 20:11:23
Sitter och drömmer. Vill klippa mig. Men det känns som att jag inte har tid nån gång. Jag vill klippa mig NU!
Jag har ingen koll på vad jag gör nästa vecka, eller om två veckor, inte ens om tre, så jag kan inte boka tid.
En sak är säker i alla fall, jag ska ha lugg! Det var så länge sen nu, minst fem år sen sist. Det blir säkert kanon.

Det blev ingen tur till Tallbergsbroarna ikväll, det var visst för mycket att göra här hemma för vissa. Jag får ta dom extra 5 kilometrarna i morrn i stället när jag ska hem. Lätt värt det. Motion på köpet också!

Jag har kommit på att jag måste höra av mig till Umeå Skytteförening. Om jag ska bo och plugga i Umeå så måste jag ju nästan träna där också. Kan bli spännande må jag säga, att träna där.
Jag som är van med en minimal skjuthall och kunna stå och prata med folk runt om kommer att känna mig helt vilse där i Umeå kan jag tänka mig. Här i Bjurholm finns det 8 banor, i Umeå finns det 40 banor. Dessutom är det elektronsika tavlor där.
Jag har ju självklart varit på tävlingar i Umeå, men det är ju bara nån gång då och då, inte hela tiden. Spännande, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0