Dagens trevligheter

2010-08-19 - 20:45:46
Har kört massa bil idag! Så kul det var! Finns massa små skogsvägar här omkring som man kan köra efter, så Johan lät mig köra hans bil. Modig gjort av Johan måste jag säga..! Det var massa renar efter vägen också, några fastnade på (suddiga) bilder. Såg även en räv, men bilden som jag  tog på den blev extremt suddig. Räven och bilen rörde på sig, så det var inte det lättaste. Vi fick även se en liten exotisk thailändare. Han satt ute i skogen på en sten...

Nu är det snart dags att besöka bastun. Ska bli skönt att sitta där ett tag.
Senare, när mörkret har anlänt, ska vi kanske ut på en tur med fyrhjulingen och köra till nån sjö här tror jag. Vi kanske får se fler stjärnfall, och ännu bättre: norrsken! Hoppas!

Tre bilder som tar upp det mesta av dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0