Fredagkväll

2010-08-27 - 20:27:04
Jag måste byta lånekort på biblioteket? Typ alla fick ett nytt på Liljaskolan, men inte jag? Som vanligt alltså. Varför missar dom alltid mig, vad det än gäller? Roligast var väl när vi började i fjol efter sommaren och då fanns jag inte ens i klasslistan... Min mentor hittade inte mitt schema heller och när syon skulle kolla hur vi låg till med betygen så missade hon att ta med sig mina papper (tack och lov så fanns dom i alla fall...).
Jag reflekterade inte då över att alla fick nya bibliotekskort, men nu. Nu undrar jag varför jag inte gick och sa till! Nu är det en till sak som jag måste fixa i stället. Tur att det inte är nån brådska i alla fall.

Har äntligen börjat packa nu (!). Ska ju komma hem igen nästa helg, men jag gör i ordning det jag ska ha med då nu också så blir det lättare. Bara att slänga in i bilen/bussen och åka. Jag är lite smart också ;)
Det enda som jag egentligen inte vill glömma är att packa ner tjocksockar! Ett par eller så, dom är så bra att ha på kvällarna. Blir fötterna kalla, blir hela kroppen kall! Enligt mina erfarenheter...

Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: jch

bra bild

2010-08-27 @ 23:35:19
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0