17/12

2010-12-17 - 12:10:21
Vilken härlig träningsvärk jag har nu! Var först på gymet igår och sprang, sen spelade vi laserdome i 40 min, hur kul som helst! Men det tar inte slut där på idrottspass...
Jag och Johan skulle lämna loftsängen hos Sara och där utanför så kör johan fast, med ett as till släpvagn och ett ännu större as till bil! Bilen gick tillslut att köra loss, efter att vi hade kopplat av släpet. Så då var det bara att börja knuffa ner släpet... Och när vi kommit fram så var det bara att börja bära upp aset till säng.
Det hela kan man sammanfatta med träningsvärk i ben och rygg!

Nu ska jag strax gå till bussen och åka hem! Hoppas att resan inte blir så utdragen pga det fina vädret vi har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0