Juldagen

2010-12-25 - 12:29:57

Nu är ännu en julafton slut. God mat (kalvsylta och köttbullar för min del), fina julklappar och delen i Agnäs av familjen Andersson var samlad. Ungefär som alla jular.
Men igår började vi med en ny tradition också. Pappa skottade fram grytan som vi har på baksidan, och sen kom alla hit och drack glögg som värmts över elden. Det var lite kallt ändå, -30 grader. Sådär lagom...
Men senare på kvällen blev det varmare. Kan nån förstå att man kan bli så glad över att tempen har stigit till -25 grader? Haha det är ju sjukt!

Jag ska hämta min laddare till datorn ikväll så jag kan lägga in alla mina bilder.

Ikväll blir det bio. Den nya Narniafilmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0