Klippning

2010-12-01 - 14:39:59
Tänk, så snabbt har jag inte lyckats få en klipptid nån gång! Gick dit igår, dom ringde idag och i morrn ska hårskallen friseras. Dessutom är det gratis! Varför? Joo, jag ska vara hårmodell (höhö). Det är en elev som ska visa vad hon/han kan och då ska hon/han få låna mitt hår. Känns ju lite spännande, men det kan ju inte bli värre än vad det redan är i alla fall.
Och när det är gratis, då måste man passa på. Det kostar ju nästan 500:- att klippa sig där på Attityd.
Jag är nöjd, än så länge.

Kommentarer
Postat av: tessan

Men så spännande!! Hoppas dom ska visa upp fantasifrisyrer så du får multi-färgat hår uppsatt som en fruktskål eller nåt ;-)

2010-12-02 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0