Även små ting kan vara störande nog

2010-07-22 - 14:44:29
Idag är jag verkligen trött... Vaknade vid tre i natt och kunde inte somna om pga dom irriterande myggen som hade förvirrat sig in på mitt rum. Det enda man hör är "bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz", hur lätt är det att sova då? Tillslut när klockan var fem så kom jag på den smarta idén att starta fläkten. Två flugor (myggor) i en smäll, det blev både svalt på rummet och jag hörde inte surrandet! Men lyckan varade inte länge för en halvtimme senare så ringde väckarklockan...
Sov lite nu på eftermiddagen och jag tror inte nån kan ana hur skönt det var. Men det hjälpte inte mycket.

Nu ska jag strax börja göra dumlemuffins! Det ska ju som sagt bjudas på fika ikväll. Och jag som är en sån fantast av bakning... Eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0