Dålig uppdatering, men det är sånt man får ta

2010-07-30 - 11:42:55
Det blev rätt så sent igår kväll, med tanke på att jag skulle jobba idag. Men trevligt var det i alla fall. Allsång där mer än hälften sjunger falskt och boulespel, man skrattar alltid! Vi var hemma vid ett, så då var det bara marsch i säng.

I morse när väckarkolckan ringde, fattade jag inte vad det var... Det kopplade ingenstans, förns 15 minuter senare! Hela morgonen har jag gått omkring som i dvala, men fick allt gjort i alla fall som jag skulle göra. Dock var det lite problem med minnet, kom aldrig ihåg vars jag hade gjort vad eller inte. Dessutom började jag blöda näsblod, säkert till följden av för lite sömn...
Nu ska jag ta en iskall dusch, sen ska jag väl försöka packa lite. Ska till stan med 13-bussen och vara där i helgen.
Blir nog att sova på bussen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0