Den ulltimata sommarmaten!

2010-07-21 - 18:36:27
Ja nu skulle det inte sitta helt fel med lite mat. Jag hör att mamma är och fixar nått i köket. Det lär nog bara bli mjölk o flingor eller nått liknande. På sommaren så orkas det inte göra nått mer avancerat. Lite variation kan man dock göra; mjölk, fil, kräm, youghurt o flingor, sen ibland kan man koka lite nudlar. Man blir ju inte heller så hungrig på sommaren så det behövs inte så mycket mer.

Kanske ska ge mig ut på en liten cykeltur senare ikväll, och ta med mig kameran. Fast jag vet inte vars jag ska cykla, norr eller söder? Eller ska jag ta med mig kameran i morrn när jag far till jobbet och sen stanna nånstans på hemvägen och ta lite bilder? Typ Tallbergsbroarna? Dom ska fotas nån gång i alla fall. Men jag tror det skulle regna i morrn så jag ska nog inte ens cykla hem...
Nä det får bli en liten utflykt ikväll, nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0