Grodor hoppar, paddor går

2010-07-20 - 14:19:24
Nu åkte mamma och pappa till Järnäs på en kusinträff på mammas sida. Så nu sitter jag här ensam och väntar på att Emil ska komma hem från sin lilla utflykt till Sollefteå.
Det känns som att den här dagen kommer att vara lååång. Trodde att klockan var kring fyra, halv fem... Men icket.

Tidigare hittade jag ett kuvert med mina betyg från gymnasiet i. Jag har aldrig öppnat det och kollat, jag vet redan. Men det är väl bevis nog för hur mycket jag tyckte om gymnasiet? Jag har fortfarande inte kollat i kuvertet, vill bara försöka glömma. Det är ju ändå bara ett papper...

Någon svarar inte på sin telefon, vad händer?

Kommentarer
Postat av: MYMiC

så himla söt bild..!

2010-07-20 @ 18:53:17
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0