Hemma igen

2010-07-07 - 16:09:47
Precis hemkommen från fika hos farmor. Hon bor ju bara några hundra meter härifrån... Jag och Emil satt nog mest och tittade på när dom skulle vända hö på åkern bredvid och stränglägga på åkern mitt över vägen. Spännande måste jag säga! Eller lite roar barn?
Efter fikat tog vi oss, jag, Emil och pappa, en tur på lagårdsvinden och kollade lite. Även en titt inne i själva ladugården. Hade dock ingen kamera med mig, så det blev några dåliga bilder med mobilen.

Jag och bror ska snart cykla ner till älven och bada. Ja, jag ska bada iaf. Emil påstår att det är för kallt, men att han ska följa med som moraliskt stöd till mig... Huh? Jag ska nog kunna få han ut i vattnet han med, om inte annat så får jag väl hota han med nått.


Kommentarer
Postat av: Sandra G

wow, snygga bilder emma! =D

2010-07-08 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0