Hemmaa!

2010-07-12 - 12:09:54
Konstigt nog så gick det hur fint om helst att kliva upp i morse, även fast jag hade sovit bara 2.5 timme inatt. Klockan halv sex i morse så var jag pigg och vaken, och det är jag än.

Kanske inte har skrivit vad det är jag ska jobba med? Men jag ska i alla fall städa på Nyåkers Pepparkakor. Fyra timmar varje dag, måndag-fredag i fyra veckor. Inte så jobbig alltså.
Förut så var min plan för sommaren att inte jobba alls, tyckte jag behövde få ta igen mig efter tre år på gymnasiet (dom värsta åren i mitt liv). Men efter några veckor med lov så blev det långtråkigt och sen, vem behöver inte pengar? I fredags fick jag det här vikariatet (??) så det blir toppen. Hela dagarna är fria till att göra nånting annat.
Nackdelen med att städa där är att det är minst 30 grader inomhus, man går omkring som i en bastu. Sen att det är lika varmt ute också, gör inte saken bättre. Men nu ska jag inte klaga.

Ska gå ut och sätta mig i solen nu och läsa en bok. Vem vet, jag kanske somnar där..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0