Kvällsinlägg

2010-07-21 - 21:28:38
Det blev ingen cykeltur ikväll, vet inte vars tiden flög i väg. Det får bli en tidig kväll för mig i stället, om ens det blir av. Jag har aldrig gått och lagt mig innan 12 på hela sommaren, inte ens när jag ska upp och jobba halv sex... Men tur att jag inte behöver sova så mycket! Så jag tvivlar lite på att jag kommer kunna somna innan 12, men vem vet?

Det har pratats lite här hemma om att fara till Nordaling på fredag för att kika lite på marknaden där. Ska bli kul om vi far dit. Senast jag var på marknad i Normaling var jag nog bara sju, åtta år kanske. Det var ett tag sen.

Jag saknar min Johan <3

Kommentarer
Postat av: li - ollg

fin blogg!

Kolla gärna in min blogg. Följ gärna med bloglovin också! :)

2010-07-21 @ 22:58:26
URL: http://ollg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0