Not another teen movie

2010-07-08 - 00:27:57
En helt klockren film! Den bästa som jag sett på mycket länge! Hela familjen att och asgarvade rent ut sagt. En blandning av Grease, American Pie, Mean girls och andra "tonårsfilmer". Jag skrattar än!
Den rekomenderas starkt till dom som vill liva upp sitt humör lite!

I morrn så blir det troligtvis ett besök i stora staden (Umeå...) med Emil och kusin Patrik. Får se om jag stannar där eller om jag kommer hem i morrn, det lär väl märkas.

Jag har upptäckt att solen nu har blekt mitt hår igen. Inte mycket, men så pass så att till och med brorsan märker det. Det är ganska fint, vill bara ha kortare lugg... Men varför klaga? Jag vet ju hur jag är. Har jag lång lugg så vill jag ha kort och så tvärt om. Fast så kanske alla är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0