Lite annorlunda nu...

2010-07-22 - 22:17:56
Har suttit och fifflat med designen lite här, fast jag blir aldrig nöjd. Men nu får det rackarn i mig duga! Blir ju knäpp på alla siffror och skit. Den som vill klaga kan ju behålla det för sig själv, jag kan faktiskt ingenting om sånt här egentligen! Simpelt och vanligt, så får det vara.

Det har regnat hela kvällen. Vi satt på altanen, fikade och lyssnade på regnet. Vi hade tänt ljusslingan under fönsterbrädet, en liten mysfaktor. Jag fick jordgubbar av farmor, inga köpta (som alla söderbor stoltserar med...)!
Himlen är jättefin nu efter regnet upptäckte jag. Det är som ett guldfärgat sken över skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0