Lite fakta om mig och mitt liv

2010-07-22 - 18:44:24
Personligt
Fullständigt namn: Emma Maria Madelen Andersson
Kön: Tjej
Ålder: 18
Längd: 1,73
Födelsedag: 11 oktober
Hårfärg: Brun/Blond
Ögonfärg: Blågrå
Boende: Hemma
Skostorlek: 40-41
Vänner: Klart
MSN: Används inte så ofta längre

Familj
Mamma: Mari
Pappa: Bert-Ove
Syskon: Emil
Husdjur: Katten Vimsan

Vänner
Antal: Man ska aldrig räkna sina vänner, dom ska ändå finnas
Välj en vän som du litar på: Jag litar på alla...
Får dig glad: Jeppe
Du skrattar ofta med: Elin
Är saknad: Johan
Du vill träffa: Sandra ;D
Du känt länge: Linda
Känner dig väldigt bra: Johan
Du gjort mycket med: Elin

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?: Jaa
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: Ja
När grät du senast?: Nån vecka sen?
Visar du oftast inte när du är sårad & ledsen?: Jag visar oftast inte
Menar du det du säger?: Klart jag gör det

Ditt Eller Datt
Pengar eller kärlek?: Kärlek
Singel eller förhållande?: Förhållande
Sola eller bada?: Bada
Mobil eller dator?: Mobil
Gröna Lund eller Liseberg?: Liseberg tror jag
Mc Donalds eller Burger King?: Frasses!
Dans eller sång?: -
Fotboll eller innebandy?: Innebandy
Flyga eller åka båt?: Båt, men flyg är inte helt fle heller

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: Jaa
Har du varit kär i din bästa kompis?: Nej
Har du ljugit?: Ja, det har hänt
Har du fuskat på ett prov?: Nej
har du rökt utan att dina föräldrar vet?: Nej, har aldrig rökt och tänker aldrig göra det
Har du en hemlighet som bara du vet?: Ja, och inte bara en

Resor
Har du varit utomlands?: Japp
I vilka länder har du varit?: Finland, Norge, Estland, Italien
Har du åkt flygplan?: Jaa
Tåg?: Ja
Båt?: Jaa
Buss?: Nästan varje dag...
Har du bott utomlands?: Räknas veckan i Italien?
Vart isåfall?: Italien haha
Kan du något annat språk?: Engelska, tyska

Har Du..
Eget rum?: Ja
Egen TV?: Ja
DVD?: Ja
Dator?: Ja
Mobil?: Ja
Kontokort?: Ja
Över 2000 kr?: Ja
Pool?: Nej
Studsmatta?: Nej
Cross/moppe?: Nej
Pingis/biljardbord?: Nej
Jacuzzi?: Nej
Villa? Ja, jag äger mina föräldrars hus... hmm
Märkeskläder?: Tror att jag har ett par addidas-byxor ;)

Dagens
Kläder?: Shorts, linne
Smycken?: Glasögon xD
Humör?: Som vanligt
Gjort?: Jobbat och bakat
Göra?: Duscha, sen soooova
Måltid/-er?: Frukost, lunch, middag
Sötnos?: JOHAN!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha ja, det blir lätt så! Man vet inte vart man ska lägga allting..

Knepigt!



Kramo : D

2010-07-22 @ 19:33:46
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0