Nordmalings marknad

2010-07-23 - 19:53:43
Har kommit hem från marknaden i Nordmaling nu. Hittade två tröjer som fick följa med hem också, ovanligt för att vara mig!
Vi åkte till Järnäs och åt middag och självklart så låg kameran hemma... Det var så otroligt fint där ikväll. Segelbåtar, två barn som fiskar och god mat. Det såg ut att vara fina vågor också. Jag vet inte hur många gånger som jag sa "meeeen kaaaameraaan..!" haha.
Snart kommer Leif, Monika och Tessan hit. Det blir att ta en iskall cider!

Bilder på tröjorna. Den gröna fick jag av Johan när vi gick på marknaden i Åsele! DEt följde med ett halsband också till den rutiga tröjan!

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Hejhej :D allt bra idag? :)

2010-07-24 @ 11:29:57
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0