Dagens plan

2010-11-15 - 12:46:53
Sitter och lyssnar på Rise Against- Hero of war. Det blir att räkna hemma idag. Och i morrn. Hade totalt missat det.
Småkallt är det också här. I och för sig så sitter jag i tjocksockar, strumpbyxor, kjol och t-shirt. Måste nog ta på mig min pippi-gula huvtröja också.

Jag har tänkt ut en liten plan för dagen, försökt i alla fall.
  • Först en liten promenad ner till kajen och ta lite bilder.
  • Sen räkna matte, plus ännu mer matte och lite fysik.
  • Och om jag hinner ska jag gyma och simma.
Jag hoppas verkligen att jag hinner med sista punkten, det känns som att det skulle behövas. Men matten tar sin tid, kan jag lova. Det är inte som i sjuan när man räknade talen och sen kunde allt. Nä, nu måste man rökna talen minst fjorton gånger för att ens förstå vad det handlar om. Ja, nått åt det hållet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0