En hälsning från bussen

2010-11-27 - 15:38:25
Harry Potter-filmen var ju superbra! Dom där 2.5 timmarna bara flög fram. Nu är det bara att vänta på att sista delen ska komma.
Eftersom att jag aldrig har läst böckerna så har jag ingen aning om vad som kommer att hända. Jag har första boken, men den är knappt öppnad. Jag vet inte varför jag inte har läst böckerna, det har bara blivit så.

Filmen var i alla fall slut vid tolv. Klockan fyra/halv fem fick jag sova. Om man säger så här, med en merca kan man tydligen göra allt.
Det var en väldigt rolig början på lördagen i alla fall. Hur kul som helst!

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Agnäs. Det blir bara ett kort besök hemma. I morronkväll åker jag tillbaka till stan.
Dessutom så är det skyltsändag i morrn, det kan man inte missa. Men jag hinner nog besöka det innan jag åker till stan, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0