God morgon alla nissar

2010-11-17 - 09:10:42
Nu är jag jätteduktig och sitter och pluggar fysik. Jag är jättetrött också, ni anar inte. Inte blir jag piggare heller av att läsa om krafter och sånt.

På tal om fysik. Jag saknar en del som fanns när man gick på högstadiet, nämligen Universum. Jag som ölskade den delen i fysiken. Nu finns den inte med. Det var faktiskt det första som jag kollade upp i fysikboken. När den delen inte fanns med så blev jag lite ledsen. Jag får läsa om det på egen hand.

Såå irriterande. Mellanslagstangenten fungerar knappt. Hur kul är det när man har skrivit en mening och alla orden sitter ihop? Jag har börjat lära mig, men det blir ändå så att flera ord ibland sitter ihop...


Kommentarer
Postat av: Robert

Ja, det lät mycket :P

Yes, fotografering är superkul!

2010-11-17 @ 12:26:12
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Anonym

Ehh, jag har ett vagt minne av att jag läst några tidigare inlägg om att din dator lever sitt eget lilla liv. Kanske dax för en ny?! :P

2010-11-17 @ 16:45:41
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0