God morgon världen

2010-11-16 - 05:53:18
Klockan är snart sex och jag har redan varit vaken ett tag, sen strax efter fem. Varför? Tänkte duscha... Dumt drag av mig egentligen eftersom att det är -13 grader ute. Hoppas att mitt hår hinner torka innan jag ska gå.
Och hungrig är jag...

Jag tänkte börja med en ny kategori här. "Emma tänker till". Där ska jag berätta om mina tankar om ditt och datt. Kanske inte dom mest genialiska tankarna, men vad ska man förvänta sig? Första inlägget kommer nog troligtvis handla om bloggvärlden.
Inte spännande? Läs inte då.

Kommentarer
Postat av: Glennlilly

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2012-01-27 @ 06:59:05
URL: http://glennlilly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0