Storhandlat

2010-11-08 - 21:56:18
Nu har jag varit duktig och storhandlat. Äpplen, morötter och youghurt med müsli. Nu har jag lunch för hela veckan och hela kalaset gick på 60 kr! Yey! Billigt och bra.
Men jag kunde inte motstå saftsoppan, så dt följde med en liter hem av sånt också. Jag älskar saftsoppa (ej varm)! Jag ska ta lite nu och käka vindruvor, sen ska jag sova.
Johan ska upp 05.30 i morrn och då ska jag också försöka ta mig upp för att ställa mig i duschen. Hur som helst så är det jag som måste väcka Johan.

God natt på er!



Vad hände med statistiken? Den rusar uppåt just nu!!

Kommentarer
Postat av: camilla sandström

det lät gott :D



Kram

/ Camilla

2010-11-09 @ 01:23:16
URL: http://fffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0