Bebissjuka

2010-10-23 - 14:37:53

Hela veckan har jag kännt mig lite halvknöl och igår kväll började jag få lite ont i högra örat. I morse när jag vaknade hade jag ännu mer ont. Öroninflammation (typ). Ingen feber, inte ont i halsen, bara ont i örat och täppt i näsan. Super.
Tävlingen idag var rolig (även fast jag inte var med). Orkar inte dra så detaljerat, det skulle ändå inte vara nån som fatta.

Snön vräkte ner igår och nu är det jättefint ute. Ungefär en decimeter snö på backen och solen skiner. Det gillas starkt. Snart öppnar backen! Ett tag kvar men ändå. Lääängtar!


Kommentarer
Postat av: Bredeagnes

NICE SITE WELL DONE

2012-02-01 @ 07:04:32
URL: http://bredeagnes.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0