Duktiga jag

2010-10-25 - 23:45:09
Tänk så duktig jag har varit ikväll. Jag har hunnit simma nästan en timme, gå en promenad på drygt en timme och plugga massa matte. Matten är jag mest stolt över! Jag lyckades ju till och med hitta ett fel i facit.

I morrn blir det ännu mer plugg. Först matte, sen grupparbete. Johan ska hämta mig på universitetet när jag slutar och sen ska vi gå till biblioteket och sitta där och plugga matte och kanske lite biologi. Tentorna närmar sig!! Men jag ska fixa dom, jag ska!

Nu är det slut på pluggandet för ikväll, ska sova nu så jag orkar upp i morrn... Känns inte så lockande egentligen att kliva upp halv sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0