En ny mössa till samlingen

2010-10-07 - 17:35:31
Har hunnit vara ner på stan en snabbis i eftermiddag. Fyndade en väst på H&M för 50 kr, inte illa! Det blev en mössa och nya leggings också.
Sen kan man ju säga att jag verkar inte vara allt för beroende av mobilen att jag måste ha den i handen hela tiden. Jag sa till Johan att han skulle ringa mig när han slutat så kanske jag kunde åka med han från stan. Men jag hade tydligen inte mobilen med mig... Det händer ofta att den ligger kvar på nått bord eller nått haha! Eller så är jag glömsk?

Ikväll ska jag gå en promenad med Jesper igen. Kanske ska ta med mig Ticko också?


Kommentarer
Postat av: Emil Sandberg

Ah det är därför jag känner igen den :), har själv vart där och tävlat i skytte :)

2010-10-07 @ 20:08:17
URL: http://norrlandsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0