Get Sick

2010-10-20 - 09:40:20
Men jippi vilken bra dag. Orkade knappt kliva upp vid sju, men med vissa hot från mig själv till mig själv så gick det någorlunda. Sen efter allt kämpande så visade det sig att det var helt i onödan. 10 minuters skola. Jag har alltså kämpat mig upp ur sängen och sen släpat mig upp till universitetet (tar ca. 25 min.) i ösregn, för att höra en lärare säga "har ni mejlat in uppgiften?" och sen släpat mig tillbaka till Haga, i ösregn. Det är fan inte värt! Fast jag har ju i och för sig gjort "dagens motion"!

Tänkte gå till gymet nu. Nu när jag lix är vaken... Finns inte så mycket annat att göra egentligen. Sitta framför datorn i timtal, men det blir lite långtråkigt.


Det kom då minsan ingen med ett paraply till mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0