Hej igen!

2010-10-31 - 17:00:26
Urkass uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid. Jag har i princip bott i min biologibok i helgen.

Igår kväll var det lite "häng" hos en av Johans kompisar. Mycket trevligt, med mat och allt som hör till. Vissa kanske fick lite för mycket av "det som hör till" haha!
Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag och biologiboken. Jag var tvungen att ringa hem och fråga vad klockan var tidigare. Jag var inte säker på om min telefon hade ställt om till vintertid eller inte... Mamma tyckte att jag var lite förvirrad.

Tenta i morrn. Huvva. Jag hoppas så mycket att det ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Robert

Lycka till imorgon :) Du får berätta hur det gick sen. Hur det kändes och så. Kram på dig

2010-10-31 @ 21:39:07
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0