Lata klubben

2010-10-17 - 20:17:59
Jag kämmer mig så äckligt lat idag så det är inte sant! Jag har varken ork eller lust till att göra nått. Borde plugga, men skjuter upp det hela tiden. Det är inte bra, men det är så det blir...

Helt ärligt så har jag bara suttit framför datorn och tv:n idag, är det en liten bieffekt efter gårdagens trevligheter kanske? Skulle tro det. Det är bara att acceptera att jag inte kommer göra nån nytta idag. Kanske en liten promenad, på sin höjd.

I morrn är det biologi hela dagen. Det är grupparbete på eftermiddagen och jag hoppas på att vi blir klara ganska tidigt. Jag orkar inte sitta där för länge! Det är inte så superkul faktiskt. Jag ska ju även hinna med att simma på eftermiddagen. Fullt upp i morrn alltså, för det är ju även matteplugg på kvällen i ca. fyra timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0