Min arma tå

2010-10-27 - 13:09:00
Jag vet inte vad jag har gjort, men jag har sjukt ont i min vänstra fot (stortån)... Har haft så nu i två månader och det blir sakta men säkert värre. Jag har hele tiden trott att det ska bli bättre, men det verkar inte så.
Det gör bara ont när jag går och går jag en längre sträcka så gör det ont i tån länge efteråt också. Jag har funderat på att kolla upp det, men det får vänta ett litet tag till.
Det har bara blivit så att jag underviker numera att gå så mycket...

Idag är det bara repetition på matten. Jag sitter och räknar lite och snart är det dags att gå hem. Om nån timme eller två.
Jag och Johan ska plugga lite mer matte hemma sen också. Plugg, plugg, ännu mera plugg. Det tar aldrig slut.
Ska även hinna simma ikväll, lääängtar.

Kommentarer
Postat av: fridolina

Det är alltså i själva tån och inte under nageln det gör ont? Tänkte att annars kanske det är nageltrång. För det gör förbannat ont.

2010-10-27 @ 18:00:48
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0