Problem...

2010-10-12 - 21:46:57
Nu har jag haft näsan tryckt ner i matteboken i flera timmar. Fattar dock inte allt än, och i morrn är det ett test. Kommer inte gå så bra kan jag lova. Jag orkar inte plugga mer just nu, är för trött. Funderar på om jag ska ta en liten promenad i stället, är dock frusen än.

Den här veckan känns seriöst bara jobbig. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få ligga kvar och sova på mornarna. Jag tror jag har en liten svacka just nu när det gälller skolarbete... Jag skulle till och med kunna börja dricka kaffe (usch) om jag slapp skola den här veckan. Förstår ni hur illa det är?

Efter testet i morrn så är det inget mer den här veckan som är ett "måste" att vara på och då finns risken att jag inte orkar mer plugg. Jag känner ingen motivation eller glädje till att sitta sex timmar, varje dag, och lyssna/räkna resten av veckan. I och för sig så är ju motivationen mer än vad den nånsin var under gymnasietiden, men den är inte tillräcklig.

JAG VILL INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0