Promenader

2010-10-20 - 17:59:56
Nu har jag ont i mina ben.

Mötte upp kusin Maggan på stan för att äta lunch, kinesisk buffé. Mycket gott och trevligt. Sen gick vi och kollade på lite leksaker, det var ju utförsäljning på Lekbiten haha! Sen begav jag mig upp till universitetet för lite matte och senare promenad med Jesper.
Och sen då? Jo, då gick jag ner till centrum igen! Tänkte gå och kolla på Stadsbiblioteket om det fanns nån bra bok att låna. Hittade faktiskt en bok, kommer dock inte ihåg vad den heter, men jag hoppas att den är läsvärd.

Eftersom att jag aldrig var på gymet i morse så blir det en tur dit ikväll, trots alla promenader från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0