Sömnig idag

2010-10-15 - 11:17:58
Jag kunde absolut inte sova inatt, det gick bara inte! Det känndes nästan som växtvärk i benen. En sån där känsla som gör att man mer eller mindre måste röra på benen. Jag var till och med ute på en liten promenad vid halv tre inatt!
Som kanske uträknat är jag hemma idag också. Har precis vaknat för jag lyckades faktiskt somna där nån gång efter fyra. Men jag måste ha varit trött i morse, eftersom att jag hade stängt  av tre alarm i sömnen...

I eftermiddag ska jag åka till mitt riktiga hem. Det är middag på Wärdshuset i dag med delar av släkten och nånting sånt kan man ju inte missa!
I morrn är jag tillbaka i Umeå och kanske det händer nått trevligt på kvällen, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0