Sov Gott!

2010-10-31 - 23:29:00
Skönt att slippa biologiboken ett tag. Har sett Beck-filmen på 4:an. Jag vet inte hur många gånger jag har sett "Flickan i jordkällaren" men den är ändå lika bra, som alla Beck-filmer.

I morrn klockan nio, då sitter jag förmodligen och tuggar på min penna. Då börjar nämligen min tentamen i Biologi A. Jag har ingen aning om hur det kommer gå, jag vet bara att jag har j*vla massa bananer att käka! Har varit på ICA Maxi och köpt bananer och drickyoughurt som jag kan äta under provtiden.
Johan är mer nervös än vad jag är inför tentan. Jag är mer nervös över hur jag ska hitta var jag ska skriva... Ja, jag vet att jag är konstig!

Sova nu, så jag orkar upp i morrn!

Den fina pumpan som iakttog oss hela gårkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0