Stövlar på

2010-10-12 - 10:57:28
Idag ska jag åka buss... Jag ska åka med 9:an till Istidsgatan och sen gå till Kinabron. Sen kommer det "bästa"; VI SKA UT PÅ EN MYR! Kan bli spännande. Jag visste inte ens att det fanns en myr inne i Umeå.

Om det är nån som inte har förstått så ska vi på en exkursion med biologin, studera en myr alltså. Och för dom som inte vet vad en myr är; en våtmark.

Vi ska tillbringa tre timmar där ute. Jag hoppas att dom tre timmarna kommer att rusa iväg, för jag vill inte vara ute allt för länge. Det blåser kallt ute idag nämligen och jag börjar känna av mer av min förkylning.

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.23692/Image/Domesticviolence.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0